Team Ebster Kickboksen & Bokszaktraining

Wil jij ook op eigen kracht werken aan je doelen? En al coachend je eigen tempo bepalen? Dan hoor je bij Team Ebster. Onze drempel? Die is er niet.

Geen maandelijkse kosten of verplichtingen.

U bent van harte welkom voor een geheel vrijblijvende proefles!!!

Trainingsdagen voor volwassenen vanaf
16 jaar.

Maandag            10:00 - 11:00

LET OP!!
  ALLEEN DE MAANDAGAVOND WIJKCENTRUM TITUS BRANDSMA)

Woensdag          10:00 – 11:00
Donderdag         18:00 – 19:00

Trainingsdagen voor kinderen vanaf
6 jaar

Donderdag        17:00 - 18:00

Wat moet dat kosten? ;-)
Dan krijg je een strippenkaart voor 10 lessen. De 11e les is gratis!

2,50 €    Per losse les.

Geen maandelijkse of jaarlijkse verplichting.  Stichting Ebster is opgenomen in het bestand van Gemeente Nijmegen, dus kan er gebruik worden gemaakt van de  Meedoen regeling en (eventueel) Stichting Leergeld.

Wij geven Kickboksen & bokszaktraining. Dit is een onderdeel van de weerbaarheidstraining. De drempel is laag. Sterker nog er is géén drempel. De focus ligt niet op wedstrijdniveau.

De kosten voor deze lessen zijn laag omdat Stichting Ebster niemand wilt uitsluiten. Iedereen moet kunnen sporten.  Ongeacht de inhoud van je portomonee.  Heb je vragen? Bel me gerust.

Vanwege onze laagdrempelige inloop is de stap om bij Team Ebster te komen trainen een stuk minder groot. Met deze sport werk je aan je conditie, gezondheid, mentale kracht, discipline en leer je weerbaarder in het leven te staan. Stress/woede en of frustraties worden op verschillende manieren aangepakt. Bovendien is deze techniek veel beter en een veel gezondere manier om met je boosheid om te gaan. Dus ja, je kunt fysieke en mentale stress combineren en er op een gezondere manier vanaf komen.

Trainingslocatie
Tweede Oude Heselaan 183 A
(pand van Fudochi)
6542 VE Nijmegen